Digimat sıramatik sistemi temel olarak, bir servis merkezindeki müşteri etkileşimlerini yönetmek ve analiz etmek için tasarlanmış teknolojik bir çözümdür. Sistem, gün boyunca müşteri akışını yöneterek ve analiz ederek tıkanıklığın giderilmesini amaçlamaktadır. Sıramatik sistemleri, hastaneler, belediyeler, noterler, bankalar, klinikler, şirketler ve diğer kuruluşlar için zaman kaybı ve emek israfını azaltırken, müşteri memnuniyeti ve personel verimliliğinin artmasına da önemli katkı sağlar. Digimat sıra çağrı sistemi, size sınırsız sayıda kuyruk ve işlem olanağı sağlar. Aynı zamanda tek bir sistemde 50’nin üzerinde operatöre sahip olmanıza izin verir. Sistem, hem yazılım hem de fiziksel kontrol panelleri tarafından yönetilmektedir.
Verileri performansa dönüştürün;
Digimat sıramatik sisteminde gerçekleştirilen her işlem, servis yöneticilerinin servis performansı ile ilgili gerçek zamanlı bilgilere ve geçmiş istatistiklerine erişmelerini sağlayan değerli verilere dönüştürülür.
Kuyruk yönetimi alanındaki uzun yıllara dayanan deneyimimiz çok işlevli sistemler üretmemizi sağlar.
A.ıklama
Phasellus at dolor non nibh rutrum tincidunt ac sit amet tellus. Mauris eget tincidunt odio, sed viverra nisi. Mauris bibendum, libero at sodales pretium, magna lacus venenatis quam, in malesuada ligula risus ac mauris. Integer vitae mi non metus rutrum varius. Cras dolor tortor, vehicula a lacus nec, gravida mattis justo. In feugiat lobortis tortor sed imperdiet. Nam gravida pellentesque lacinia. Nullam hendrerit ex quam, vitae convallis dolor faucibus vel. Nullam nec euismod justo.
Phasellus at dolor non nibh rutrum tincidunt ac sit amet tellus. Mauris eget tincidunt odio, sed viverra nisi. Mauris bibendum, libero at sodales pretium, magna lacus venenatis quam, in malesuada ligula risus ac mauris. Integer vitae mi non metus rutrum varius. Cras dolor tortor, vehicula a lacus nec, gravida mattis justo. In feugiat lobortis tortor sed imperdiet. Nam gravida pellentesque lacinia. Nullam hendrerit ex quam, vitae convallis dolor faucibus vel. Nullam nec euismod justo.