Notice: Use of undefined constant twentyseventeen - assumed 'twentyseventeen' in /home/randacmtr/domains/randa.com.tr/public_html/wp-content/themes/twentyseventeen/header.php on line 80

Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/randacmtr/domains/randa.com.tr/public_html/wp-content/themes/twentyseventeen/header.php on line 80


Notice: Use of undefined constant twentyseventeen - assumed 'twentyseventeen' in /home/randacmtr/domains/randa.com.tr/public_html/wp-content/themes/twentyseventeen/header.php on line 99

Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/randacmtr/domains/randa.com.tr/public_html/wp-content/themes/twentyseventeen/header.php on line 99

Ürünler

Acil durum kodları, sağlık tesislerinde ortaya çıkabilecek olası sorunlarda tüm üyelerini uyarmak için kullanılan renk kodlu göstergelerdir. Bu kodlar, personel üyelerine doğrudan saldırı, gasp olaylarından kalp durmasına kadar belirli bir duruma nasıl cevap vermeleri gerektiğine dair kriterleri içerir.

Acil durum kodları, hastane personelinin acil durumları etkili bir şekilde yönetmeyi anlamalarına yardımcı olur. Tesisin türüne bağlı olarak, dahili idari veya gözetim personelleri tarafından acil durum kodları oluşturulabilir.

Acil kod, hastanenin tüm dahili telefonlarından  belirlenen numaraların tuşlanması ile başlatılabilir. Sistem hastanenin mevcut telefon alt yapısı kullanılarak çalışan, ekonomik, güvenli ve farklı amaçlara da hizmet edebilir. Bu sistemler,  hastanenin telefon alt yapısı, pager, sistem santrali ve web yazılımından oluşmaktadır. Acil kodlar hastalar tarafından değil hastane personelini tarafından başlatılırlar. Hastane bilgisayar ağına bağlı yetkilendirilmiş bilgisayarlardan sisteme girilerek durum raporları,  çağrı bilgileri ile ilgili kalite ve performans istatistikleri, acil kod tarihleri ve saati  incelenebilmektedir.

Mavi Kod

Mavi kod, amacı yaşam belirtileri zayıflayan ya da kaybolan, acil temel yaşam desteği ihtiyacı olan hastaların eğitimli personel tarafından başarılı bir şekilde resüsitasyonunun sağlanmasıdır. Bu sebeple mavi kod durumu ve izlenecek prosedür diğerlerine göre çok daha acil ve önemlidir. Olayın ne zaman gerçekleşeceği belirli olmadığından her an hazırlıklı olunması gerekir. Yaşamsal fonksiyonların durması (arrest) servislerde olabileceği gibi, radyoloji ünitesi, poliklinikler, hatta yemekhane veya bakım onarım gibi idari bölümlerde de olabilir. Bu tür idari birimlerde doktor veya hemşire de olmadığından buralardan yapılacak çağrılar çok daha önemlidir. Bu sebeple mavi kod çağrısı (tüm diğer renkli kod çağrıları gibi) sadece kliniklerde değil hastanelerimizin (ek bina dahil olmak üzere) herhangi bir biriminden yapılabilmektedir.

Pembe Kod

Pembe kod, (çocuk güvenliği) bebek ve çocuklara yönelik olabilecek olan kaçırma, kaybolma ve benzeri durumlarda güvenlik personeline durumu bildirmeye yarayan sistemlerdir. Böylelikle güvenlik ekibinin olay yerine hızlıca intikali gerçekleşir ve hastanenin giriş-çıkışlarında kontrollü geçiş uygulanarak önleyici müdahalelerde bulunulması sağlanır.

Beyaz Kod

Beyaz kod, amacı hastanede hasta/hasta yakını ve çalışanların başına gelebilecek hırsızlık, fiziksel saldırı ve cinsel taciz durumlarında güvenlik personelinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesi ve olay yerine yönlendirilmesini sağlamaktır.

Kırmızı Kod

Kırmızı kod, hastanede meydana gelebilecek bir yangın durumunda güvenlik personelinin durumdan haberdar edilmesi ve olay yerine yönlendirilmesini sağlamaktır.

Konsültan Doktor Çağrı Sistemi

Hastanede yetkili personelin akıllı kartlarını kullanarak acil serviste ihtiyaç duydukları bir konsültasyon branşı için acil servis çağrı panelinden ve hasta odalarında bulunan oda kontrol ünitelerinden konsültasyon çağrısı yapabilmesini, bu çağrıların adresinin konsültasyon deck telefon cihazlarıyla iletilmesini ve konsültasyon ekibinin kullandığı akıllı kartlarla çağrıları sonlandırabilmesini sağlayan otomasyon sistemidir. Tüm bu çağrılar kaydedilip, raporlanabilir.

Örnek Video

A.ıklama

Video Başlığı

Phasellus at dolor non nibh rutrum tincidunt ac sit amet tellus. Mauris eget tincidunt odio, sed viverra nisi. Mauris bibendum, libero at sodales pretium, magna lacus venenatis quam, in malesuada ligula risus ac mauris. Integer vitae mi non metus rutrum varius. Cras dolor tortor, vehicula a lacus nec, gravida mattis justo. In feugiat lobortis tortor sed imperdiet. Nam gravida pellentesque lacinia. Nullam hendrerit ex quam, vitae convallis dolor faucibus vel. Nullam nec euismod justo.

Video Başlığı

Phasellus at dolor non nibh rutrum tincidunt ac sit amet tellus. Mauris eget tincidunt odio, sed viverra nisi. Mauris bibendum, libero at sodales pretium, magna lacus venenatis quam, in malesuada ligula risus ac mauris. Integer vitae mi non metus rutrum varius. Cras dolor tortor, vehicula a lacus nec, gravida mattis justo. In feugiat lobortis tortor sed imperdiet. Nam gravida pellentesque lacinia. Nullam hendrerit ex quam, vitae convallis dolor faucibus vel. Nullam nec euismod justo.

  • Randa Distribütörü / Bayisi olmak neden harika?

    Randa Elektronik, müşterilerine yalnızca Digimat ürünlerinin yeterli ve mükemmel bir şekilde tedarik edilmesinde değil, aynı zamanda satış sonrası servis ve bakımın daha iyi sağlanmasında +değer sağlar. Şirket, 1998 yılında kurulan firmamız, ürünlerde standart ve marka olmanın önemini göz önüne alarak, 2008 yılında “Digimat” markasını tescillemiştir. Randa, ürün ve hizmet kalitesi için gerekli olan ISO 9001:2008 Kalite Yönetim ve ISO 27001:2005 Bilgi Yönetim Sistemi belgeleri, TSE Hizmet yeterlilik belgelerine sahiptir. Tam zamanında teslimat, üretim planlama süreçlerimiz ve modern dağıtım, merkezimiz tarafından garanti edilir. Müşterilerimizin rahatı için Yurtiçi Kargo ve MNG gibi köklü ve güvenilir lojistik şirketleriyle ortaklıklar kurmuştur.
  • Bayilerimize Bizden Neler Bekleyebilir ?

    • En yeni teknolojiye sahip güvenilir çağrı sistemleri
    • Teknik ve ticari eğitim
    • Pazarlama teminatı ve destekleyici teknik literatür, kullanım kılavuzları, web materyali, rakip analiz bilgileri ve distribütör paketleri.
    • Tam eğitim ve araştırma
    • Kapsamlı teknik ve satış desteği
    • Artan müşteri memnuniyeti ve başarı hikayeleri
  • Bayilerimizden Beklentilerimiz

    Hizmet mükemmelliği ve hızlı tedarik için gerçek bir bağlılık bekliyoruz.Ürünlerimizin pazarlanmasından ve satılmasından sorumlu olan bayi ekibi ürünler, pazar ve müşteri ihtiyaçları hakkında sağlam bir bilgiye sahip olması gerekir. İdeal olarak, sektördeki deneyime ve mevcut müşterilerin tabanına sahip olmalıdırlar. Ayrıca bayiler, müşteri şikayetleri ile ilgilenmek veya müşterilere tavsiye ve rehberlik sağlamak gibi konulara da açık olmalıdırlar.
  • Bayi Ağımıza Katılın

    Türkiye çapında bir dağıtım ortakları ağı kurduğumuz için gurur duyuyoruz. Şu anda büyüyen bayi ağımıza katılmak için yeni firmaları davet ediyoruz. Çözümlerimizi mevcut ve yeni pazarlarda tanıtmak istiyoruz. Derinlemesine teknik uzmanlığa, geniş yerel pazar bilgisine ve ilgili bağlantılara sahip sadık, özel ortaklar arıyoruz.
Randa Elektronik uluslararası iş ortaklığına katılmak için aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşın. Dünya genelinde 15 farklı ülkede yer alan ortaklarımızdan biri olun.

İsim Soyisim *

Email Adresiniz *

Telefon Numaranız *

Ticari Ünvanınız

Varsa Notunuz